حوار بين طالبين في لجنة الامتحانات

    شاطر
    avatar
    amrgigi
    عضو جديد
    عضو جديد

    حوار بين طالبين في لجنة الامتحانات

    مُساهمة من طرف amrgigi في السبت فبراير 06, 2010 7:54 am

    الغش بقى حاجه في دمنا
    <والمثل بيقول قدم السبت تلاقي الحد>
    متنسوش الرد

    حوار بين طالبين وهما بيمتحنوا .......

    احمد : ميدو ..... ميدو .... بسسسسسسسسس !!



    ايه يا عم الامور


    ميدو : عايز ايه مش وقتك خالص ...؟؟؟؟؟؟

    احمد : جواب السؤال الرابع !!!!

    ميدو : حراااام ؟؟

    احمد : هوايه اللي حرام .. ياد خلص ؟؟

    ميدو : حرااااااااااااااااااااااا اااام !!!!

    احمد : يابن ...... انا مش لسه مغششك امبارح !! انجز ....

    ميدو : حرااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااام !!!!

    احمد : حرام حرام ...

    بعدها بربع ساعه ........

    احمد : ميدو .........

    ميدو : ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    احمد : السؤال السادس .......

    ميدو : ( من غشنا فليس منا )

    احمد : لا والله ؟؟؟؟

    احمد : يااااااااااااااض انجز ..... امانتا صحيح وااااااطي .....

    ميدو : ( من غششششششنافليس منا ) !!!!!

    احمد : وحياة امي لاوريك بس اما نطلع

    ميدو : من غشنا فليسمنا .....



    بعد انتهاء الامتحان ..........:



    احمد : تعالا هنا ياله

    ميدو : انتا ياض حمار!!!! بقالي ساعه عمال اغشش فيك وانتا ولاانتا هنا .......

    احمد : احنا هنستهبل يا خويا !!؟؟؟

    ميدو : السؤال الرابعاذكر الحكم الشرعي ... الجواب بتاعه حرام

    احمد : والسؤال السادس بتاع الادله .... الدليل : ( من غشنا فليس منا )

    ميدو : انت نسيت ان ده امتحان دين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!! !
    avatar
    Splash
    عضو نشيط
    عضو نشيط

    رد: حوار بين طالبين في لجنة الامتحانات

    مُساهمة من طرف Splash في السبت فبراير 06, 2010 9:01 am

    مشكوووووووووور اغخي على الموضوع الرائع
    avatar
    سلطنة ستانلى
    عضو جديد
    عضو جديد

    رد: حوار بين طالبين في لجنة الامتحانات

    مُساهمة من طرف سلطنة ستانلى في السبت فبراير 06, 2010 9:15 am

    ههههههه
    مش هاين عليه
    يقرا
    السؤال
    عايز يحل ع
    الجاهز
    avatar
    ۩_ !لعـ!شق _۩
    مدير المنتدى
    مدير المنتدى

    دًَولـتيـًے• :

    رد: حوار بين طالبين في لجنة الامتحانات

    مُساهمة من طرف ۩_ !لعـ!شق _۩ في الثلاثاء فبراير 09, 2010 4:51 pm

    ( ههههه بجد حاجة تضحك ... عمال يغششة الإجابة و هوه ولا كأنة هنى ؟؟ ))

    (( تسلم يا كبير ))


    _________________
    لقــــ ..... أسمعت لو نادية حياً ..... و لكن لا حياة لمن تنادي ..... و لو ناراً نفخت بها أضاءت ..... ولكنك تنفخ في رماد ..... ــــــد


      الوقت/التاريخ الآن هو الثلاثاء ديسمبر 11, 2018 12:26 am